Thứ Ba, 14 tháng 3, 2017

【齊開箱!】窮JJ如何買MacBook pro?



【與MacBook pro的一年之約】
今次同大家MacBook pro 齊開箱!實在太感動喇!!我知道好多人也有MacBook,沒有太特別,但呢部MacBook對我有好大意義,本人係一名窮JJ,因為返學都需要一部MacBook,於是我決定用一年時間儲錢,把返Parttime同參加比賽的獎金儲起,係今年開學終於買到喇,所以我想要好好記錄一下!好老套,但自我感覺好熱血,你有冇試過堅持一樣野到完場啊?加油!共勉。

追蹤我們:
周聰 IG: chau.chung
Chloe IG: chloeefu

「Audionautix」創作的「Real Bad Girl」是根據「Creative Commons Attribution」( 授權使用
演出者:

「Kevin MacLeod」創作的「Blue Feather - Reunited」是根據「Creative Commons Attribution」( 授權使用
來源:
演出者:

source

1 nhận xét: